Webová stránka kozmetiky KM Beauty

Webová stránka kozmetiky KM Beauty
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Aj jednoduchá webová stránka môže perfektne plniť svoj účel. Presvedčila sa o tom aj majiteľka kozmetického salónu KM Beauty, Katarína Majeríková, pre ktorú som pripravil nové webové stránky. Okrem tvorby efektívneho webu som sa zameral tiež na vyhľadaľnosť biznisu v rámci lokality a dostal kozmetiku na prvé miesta v rámci mesta Banská Bystrica.

KM Beauty je kozmetický salón v centre Banskej Bystrice. Ponúka množstvo kvalitných kozmetických a lekárskych procedúr a kozmetiku svetových značiek. Príjemné, pekne zariadené prostredie v historickom centre mesta len dotvára celkový pocit pohody a spokojnosti.

Pekný vzhľad, široká ponuka kvalitných služieb, svetové kozmetické výrobky a výborná poloha pre úspech nestačia. Na to, aby ste boli úspešní, musia sa o vás zákazníci najskôr dozvedieť. Navštíviť vás a až potom sa presvedčiť o kvalite vašich služieb. Jednoducho potrebujete vyhľadateľnú prezentáciu, ktorá vás presvedčí, že vaša návšteva bude stáť za to.

V Banskej Bystrici je v oblasti kozmetických služieb veľká konkurencia. Podobne ako v každom väčšom meste. Nájdete tu viac ako 30 kozmetických štúdií. Zákazníka preto musíte presvedčiť, že si má vybrať práve vás. Že vy mu poskytnete tie najlepšie služby. Že od vás bude odchádzať spokojný. A samozrejme tiež nalákať ho na ďalšiu návštevu. Vytvoriť si s ním vzťah.

Keď ma Katka oslovila s ponukou spolupráce, nemala žiadne webové stránky. Zákazníkov získavala pomocou rôznych zľavových akcií či už prostredníctvom zľavových portálov alebo cez zľavy v pošte.

KM Beauty

Klient

Typ poskytovanej služby

Druh webovej stránky

Rozširujúce moduly

Hlavná stránka webovej prezentácie KMbeauty.sk

Webová stránka kozmetiky KM Beauty

Stránka konkrétnej novinky webu KM Beauty

Webová stránka kozmetiky KM Beauty
Po vstupnej analýze sme sa vzhľadom na rozpočet a potreby zákazníka rozhodli využiť možnosti platformy Wordpress. Katka mala vytvorený korporát a svoju značku používala nielen v tlačených korporátnych materiáloch a na vizitkách, ale aj vo svojom salóne. Pre web som preto zvolil korporátne farby, ktoré som doplnil o pudrové pastelové farby, typické pre túto oblasť služieb. Web som koncipoval ako jednostránkový s jednoduchou navigáciou posúvaním po hlavnej stránke webu. Zo štruktúry navigácie sa vymykajú len novinky, pre ktoré som vytvoril samostatnú sekciu. Hlavná, a vlastne "jediná" obsahová stránka webu obsahuje všetky informácie (vyplynuli zo vstupnej analýzy), ktoré sú dôležité pre rozhodovanie zákazníka o návšteve salónu. Okrem nich hrá samozrejme význam cena služby a vzdialenosť.
Neverila som, že mi webová stránka môže priniesť toľko nových zákazníkov. Peter dokázal, že aj za málo peňazí je možné vytvoriť veľa muziky. Predtým o mne takmer nikto nevedel. Dnes sa zobrazuje moja firma na Googli na slová kozmetika / kozmetický salón Banská Bystrica ako prvé kozmetické štúdio. Zákazníci ma navyše nájdu aj cez mapy a z webu sa ľahko objednajú.
Katarína Majeríková
Majiteľka KM Beauty
Dôležitou súčasťou hlavnej stránky je výrazná výzva k akcii - objednávke do kozmetického salónu. Je vlastne jediným účelom stránky. Obsahuje len údaje, ktoré sú potrebné na samotné objednanie. A samozrejme ochranu proti spamu v podobe Google reCaptcha systému. Ten zabraňuje odosielaniu spamových správ automatizovaným robotom. Objednávka na vybraný termín je potvrdená SMSkou priamo od majiteľky Katky. Ako súčasť poskytovanej služby som dodal tiež optimalizovaný profil na Google Moje firma. Cieľom profilu je zvýšenie povedomia o značke KM Beauty, zvýšenie vyhľadateľnosti vo vyhľadávači Google a samozrejme na mapách. Prepojenie profilu a webovej stránky prináša tiež benefity pre vyhľadaľnosť webu samotného. Webové stránky KM Beauty sa mi aj vďaka množstvu existujúcich spätných odkazov, novej hlavnej stránke webu a profilu v Moja firma podarilo zoptimalizovať tak, že sa zobrazuje na najdôležitejšie slová - kozmetika, kozmetický salón Banská Bystrica na prvej stránke vyhľadávania. Ihneď pod ponukou portálov Zoznam.sk a Azet.sk. Pred ostatnými konkurenčnými salónmi.

Ukážka mobilnej verzie webovej stránky KM Beauty

Webová stránka kozmetiky KM Beauty
Webová stránka kozmetiky KM Beauty
Webová stránka kozmetiky KM Beauty
Webová stránka kozmetiky KM Beauty
Nový optimalizovaný web začal už veľmi skoro prinášať prvé výsledky. Noví zákazníci sa objednávajú prostredníctvom objednávkového formuláru priamo z webu. Návštevnosť salónu sa niekoľkonásobne zvýšila. Vďaka pozitívnym recenziám na Google Moja Firma sa do salónu dostávajú aj klienti od konkurencie. A to je len začiatok. Vďaka Katkinej práci na sociálnych sieťach a optimalizácii webu bude návštevnosť stránky a predovšetkým salónu ďalej narastať. Katke som poradil ako budovať spätné odkazy pre web, ako pracovať s Instagramom a sociálnymi sieťami vôbec. Tiež som jej odporučil vybudovanie obsahovej platformy, ktorá by jej mohla priniesť ďalšie, omnoho väčšie výsledky.

Zaujal vás tento webový projekt?

Zdieľajte ho so svojimi priateľmi a kolegami na sociálnych sieťach.

Ukážka celkového riešenia vrátane pohľadu na novinky a objednávkový formulár

Efektívny web má merateľné výsledky