Nová prezentácia značky RadyActive

Nová prezentácia značky RadyActive
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Práca pre Radyactive bola veľkou výzvou. S Radovanom Gergeľom sme sa spoznali už dávnejšie predtým ako sme sa pustili do spoločného projektu. Bola to výhoda. Sledovaním jeho práce som sa nielen naučil mnoho zaujímavých poznatkov o tréningu a pohybe, ale aj získal nadhľad nad tým čo a prečo ponúka.

Radyactive nie je len značka. Je to filozofia. Založil ju človek, ktorý sa dlhodobo zaoberá všetkým čo súvisí s pohybom, tréningom a zdravým životným štýlom. Radovan Gergeľ je nielen naslovovzatý odborník na pohyb a tréning, ale aj perfekcionista. Svoj prvý web si vytvoril úplne sám. Stačilo mu odporučiť nástroj a so zápalom jemu vlastným sa pustil do jeho realizácie. Podarilo sa mu vytvoriť textovo presvedčivý web. Ten však mal, aj vďaka použitiu jednoduchého nástroja na tvorbu html stránok a nedostatku skúseností s tvorbou webu, niekoľko múch.

Webové stránky sa kvôli svojej dĺžke, veľkým obrázkom a použitej technológii načitávali príliš dlho. Grafické spracovanie webu bolo nesúrodé. Sekcie boli nesprávne rozdelené, na niektorých miestach chýbala vzdušnosť, na iných zase logické zoskupenie prvkov. Chýbala rozumná hierarchia nadpisov. Navigácia bola vďaka kombinácii one page prístupu a viacstránkového webu, v jednom menu, neprehľadná. Nepoužívali sa farby a prvky typické pre značku Radyactive. Chýbali jasné výzvy k akcii. Webové stránky nemali vyriešené technické SEO a navyše sa nedali ani rozumne online spravovať. Web nebol dostatočne prispôsobený pre mobilné zariadenia…

Pôvodné webové stránky navyše neboli postavené na technológii, ktorú by bolo možné využiť a web redizajnovať. S Radovanom sme sa preto dohodli na realizácii nového webu na platforme WordPress.

RadyActive

Klient

Typ poskytovanej služby

Druh webovej stránky

Rozširujúce moduly

Hlavná stránka redizajnovaného webu

Nová prezentácia značky RadyActive

Nekončiaca hlavná stránka pôvodného webu

Nová prezentácia značky RadyActive
Pred samotnou realizáciou sme sa s Radom pozreli na všetky muchy pôvodného riešenia a vyriešili štruktúru nového webu. Tá do značnej miery kopírovala jeho pôvodný návrh. Rozdielom bolo rozdelenie hlavnej stránky webu do viacerých logických častí začlenených pod sekcie O Radyactive, Programy, Ceny, Vzdelávanie a Kontakt. Každá hlavná sekcia sa zároveň stala rozcestníkom pre všetky podradené sekcie. Následne sme sa dohodli na obsahu a rozložení jednotlivých najdôležitejších stránok webu. Po ich vytvorení, otestovaní a schválení som k štartovaciemu webu premigroval ostatné obsahové stránky. Potom som doriešil technické záležitosti a web som spustil do ostrej prevádzky.
Text referencie je v príprave...
Mgr. Radovan Gergeľ
Zakladateľ RadyActive
Stránky programov, ale aj niektoré ďalšie stránky boli vytvorené ako hybridné vstupné stránky zamerané na získavanie kontaktov. Prečo hybridné? Preto, lebo neboli úplne oddelené od štruktúry celkového webu (majú rovnaké menu, odkazujú na podobný obsah) zároveň ich výzvy na akciu smerujú k priamej objednávke programu. Ich cieľom je nielen získavanie nových kontaktov od neznámych návštevníkov webu, ale aj presvedčenie tých existujúcich, že Radyactive im môže ponúknuť ďaleko viac ako si mysleli (hlavne vo forme vzdelávania).

Porovnanie mobilných verzií redizajnovanej a pôvodnej webovej stránky

Nová prezentácia značky RadyActive
Nová prezentácia značky RadyActive
Nová prezentácia značky RadyActive
Nová prezentácia značky RadyActive
Nový web vylepšil to, čo Radovan navrhol vo svojom vlastnom riešení. Využila sa skvele navrhnutá značka Radyactive, rozumne napísané texty ako aj rozdelenie programov a ponúkaných služieb. Vďaka dôrazu na korporátne farby sa posilnila rozpoznateľnosť webu pre cieľovú skupinu. Rýchle načítanie webových stránok a prehľadnejšia štruktúra znížili mieru odchodov zo stránky a posilnili dobu strávenú na webe. Rozumne použité výzvy k akcii priniesli nové kontakty a premenili návštevníkov na nových zákazníkov. Vracajúci sa zákazníci spoznali nové služby v oblasti vzdelávania. Nové webové stránky priniesli mnohé benefity. Ďalšie benefity by mohla priniesť postupná optimalizácia navrhnutého riešenia a dôslednejšie využívanie možností webu, hlavne v oblasti tvorby obsahu (blog). Uvidíme ako sa s nimi Radovan so svojím tímom popasuje. Web som po dokončení odovzdal do správy Radyactive a bude optimalizovaný, aktualizovaný a udržiavaný vo vlastnej réžii a vo vlastnom tempe.

Zaujal vás tento webový projekt?

Zdieľajte ho so svojimi priateľmi a kolegami na sociálnych sieťach.

Efektívny web má merateľné výsledky